kallt ute

sitter hemma i soffan under en filt, det är kallt ute nu.
Dagen har varit bra och jag skulle ha tränat idag för första
gången. Ta det lite lugnt och börja träna upp musklerna igen.
Men ska ta vaccin idag, mot svininfluensan.

Idag var jag i sävsjö med en helena(lärare) och matilda och
pratade lite om JB. Det var faktiskt kul. Haha jag åkte med
helena men jaa haha vi hittade knappt tid. Hon är så jävla rolig
fick höra både det ena och andra men vi hade kul iaf.
När vi skulle hem så köpte vi lite käk och sådär för vi höll
på att svälta sen var hon så snäll att hon körde mig
till körskolan. Det gick galet bra idag, känndes skönt.
Som  vaccinering idag och sen ska jag&johanna ha lite mys
ikväll, good mat och film och spela nintendo wii såklart.
Vi hörs senare :)

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0