jag kräsen ?

Senaaste dagarna har det varit en himla massa tjat om mat hemma hos oss.
Mamma älskar att prova nya saker och hon och pappa äter lite speciellt just nu.
Jag har ofta invändingar på hur maten ser ut, hur den luktar osv.. När det gäller
matlagning hemma hos oss är det oftast mamma som sköter den och hon är GRYM.
Men jag har fått höra att jag är kräsen och det kan stämma, t.ex. ska vi käka ute
på någon Thailändsk eller liknande så äter jag nästan alltid kyckling, ris och currysås.
Varför ? För jag VET att det är gott, jag tycker inte om att prova nya saker ,men kanske
dags att ändra på det. Hade jag fått bestämma hade jag levt på pommes frites,för det är DET
BÄSTA jag vet. Chicken Mama är nog en ganska klar favorit haha ! Nej usch jag
ska ändra mina matvanor.. ?

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0