det har varit en lång dag

jag är så trött efter gårdagens festande, med det är det värt för
det var sjukt kul, tackar alla underbara människor <3!
Orkar inte dra igenom hela kvällen men det va SUPER!

Idag fick jag iaf gå upp vid nio, in till stan med mamma, pappa&johanna.
Ikea, A6, plantagen osv osv.. Kollade ny mobil och sådär och bara så alla
vet mitt abbonemang går ut imon så om jag inte svarar på sms imon
så vet ni varför. Ska förmodligen köpa en ny mobil kommande vecka.

Mamma&pappa åkte hem för att hämta biljetter och käka men jag och
johanna var kvar och åt på a6 och kollade lite kläder. Hittade en tröja
som jag vill ha i julklapp, eller ja lite mer saker , :).

Mamma och pappa hämtade mig och johanna vid tre och då blev det handboll
i kinnarps, så jävla GÖTT ! Jävla go match också, grymt spel och riktigt
snygga mål med jämna mellanrum och jaa herregud jag är hes nu.
Det var det bästa på länge, jag längtar tillbaka till handbollen nu..


Nu är jag så trött så ögonen ramlar ihop vilken sekund som helst
men ska vara vaken en stund till men vi hörs imon :)

/Godnattpuss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0