Dagens outfit + min dag


Alltså ursäkta bilden men blir inte bättre en så efter en heel dag!
-Sammetsleggins (nya) nya favoriten i gaderoben oehört snygga och sköna :)- från bikbok
-Topp - monki
- Rosa Linne - H&M

Måste visa hur det ser ut bakifrån, toppen är så jävla cool, älskar den
passar till party också men då kan man skippa det rosa linnet under!

Jaa dagen har varit bra, flum i skolan, HAHA ! Skrattade så vi hade ont
i magen, matilda du är så go. Vi hade ett minilövkrig och ja matilda vart
mest drabbat.Tjejer ni är så jävla underbara ! <3

Hade faktiskt en körlektion idag, det ni. Ni är allt nyfikna hur det går med
körkortet va ? men jag lovar så fort jag tar de så får ni reda på det:)
Efter det blev det snabbt till träningen med tjejerna, käkade en macka
medans dom hade fys, var vrååålhungrig. Sen körde jag med tjejerna i
nästan en timme och det gick bra, dock är dom lite tjatiga, ska kolla om
jag kan få ta lite kort i helgen kanske under SM eller under en träning.

Pappa hämtade iaf mig och vi åkte till a6 för att kolla mobiler, igen.
Dock har jag fortfarande ingen ny men en ny favorit,

Hoppas jag får med mig den hem imorgon, men det lutar åt denna iaf
är ja 90% säker iaf :)! Vi ska hur som helst dit imon igen, så vi får nya
mobiler snart! Vi åkte iaf hem när a6 stängde och käkade tacos,
var länge sen så det satt fint i magen. Nu ska jag snart krypa i säng,
kan dock inte sluta tänka på en viss person, hoppas du vet vem du är ;)!

Hoppas allt är bra med er ? Vi hörs imorgon ska försöka hinna lägga
in dagens outfit på morgonen och ta lite kort i skolan.

/godnattpuss m

Kommentarer
Postat av: emma heed

jag tror jag vet vem du menar:P som du inte kan sluta tänka på asså;)

2009-11-17 @ 22:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0