bara en vanlig måndag

som precis vilken måndag som helst, glad :)
Har historia nu, borde verkligen skriva på uppgiften men
hittar inte motivationen får skriva klart den senare.
Hur som helst ska luncha med Marie och Emma idag, mysigt.
Sen måste jag till körskolan för att plugga innan jag ska ivägför
att träna småttingarna.

För er som inte förstått det så är jag med och hjälper till på
två olika ställen, på måndagar i tenhult där dom som är runt
9, 10 får prova på handboll och på tisdagar och torsdagar är
det med f95 som är huvudlaget och ja det är dom som i princip
är mitt projektarbete.

Efter handbollen blir det övningsköra med pappa och a6 för
att kolla mobil, mitt abbonemang slutade ju fungera igår och blev
ett kontant kort och nu har jag 4 kr kvar på det, trodde inte det
skulle vara några pengar alls, äh fattar inte det där.
Både jag och lillebror ska få ny mobil och byta till tre, eller det
är det som det lutar åt kanske ändrar mig, sånt man märker.

Ska även hinna med lite plugg:) men ha en bra dag så hörs
vi helt enkelt när jag får tid över, kommer med lite tips ikväll
men det får ni senare.. Kanske en videoblogg, vad sägs om det
mina kära läsare ;)?

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0