åter igen den där söndagen.

Söndagsångesten som vanligt ? dock inte lika jobbig, ingen skola imon
utan praktik. Nästan värre, usch gillar inte praktik, hoppas på sköna dagar
iaf. Mensvärken har lättat en aning likaså huvudvärken så ska försöka
röra på mig idag.

Blev ganska sent inatt, spöade J-R i msnspel, fan jag kan nog bli
världsmästare i det, eller ah om det skulle finnas ett VM för det.
Trots mensvärken och så igår så hade vi gäster, det va helt okej
jag va dock helt off och kikade mest på hockeyn, Luleå vann och
HV fick stryk, kunde inte blivit bättre :). Blev av med lite gamla
kläder också, eller jag har kläder som jag ALDRIG använder eller
har använt och Petra, deras dotter fick kika igenom det hela och
behöll det, det som hon tycker är fult, kan hon ha när hon rider
kom dom vuxna fram till.

Tjänade 250 spänn där och mamma har lovat mig ett nytt partyplagg
till fredag, yes :) Ska minsann hitta mig något fint. Behövde faktiskt
lite extra pengar, är ganska fattig. Ska börja köpa julklappar också,
någon som har bra tips på vad man köper till mamma, pappa och en
lillebror som är 14 och datanörd ? haha! Svårt det där.

Nu ska jag ta tag i mitt liv och klä på mig och sedan får vi se.
Hörs senare..

/pusss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0