veckan går fort

Det är redan fredag, sitter hos johanna som plattar mitt hår.
Vi har precis käkat pizza och snart ska jag,johanna,marcus
och william in till stan. Vi ska senare möta upp min syster
för en fika. Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda.
Ska säga att min dator har gått sönder , förmdoligen har
min fläkt exploderat haha. Pappa satt och skulle fixa en skiva
när det blixtrade till. Så jag måste lämna in datorn direkt på måndag.
Lite surt att den går sönder nu när jag har massa uppgifter
att göra klart innan sommarlovet som jag tänkt göra
under helgen men det kan jag inte göra nu.
Mitt humör är fortfarande sådär hoppas det vänder snart iaf !
Vi hörs senare

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0