min dag

Torsdagen är snart slut, sitter i soffan framför tvn kan ni gissa vad som går?
Tom du vet, kl är halv 8 och då är det alltid vänner på vardagarna. Världens
bästa program och dem har börjat om på säsong 1. Helt klart min favorit
serie, skrattar lika mycket varje gång xD.

Hursom helst, dagen har varit bra.Började ju på sense,
då blir man ju ganska pigg av att träna så det var skönt.
Sen fick det ju bli lunchen som sagt med tjejerna och sen
var det svenska, det var soft, läste nästan hela lektionen.
Slutade skoldagen med att gå på extra matte innan det
var dags för sista teorlektionen, SKÖNT ! Mamma hämtade mig
och nu väntar jag på mat och på J :).
Dagen har varit bra, och imon är det fredag, HÄRLIGT !
skriver innan jag hoppar ner i sängen

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0