onsdag kväll

Nu är jag hemma från träning , ska snart käka lita kvällsmat :)
sen försöka komma i säng i tid.
Träningen gick bra, träningsverk nästa, men det är gött
känns iaf att det tar lite då. Men mina benhinnor gjorde sjukt
ont idag och astman blev förjävla tung. Benhinnorna
kändes som bly och ja ont gjorde det, men det är smällar
man får ta ;). Farmor fick köra mig till träningen för att jag
skulle hinna äta och tur var väl det för inte varje dag man
får pressad potatis och nötskav , Mums, bästa på länge.
Känner mig ganska seg och trött så när jag ätit blir
det någ vänner och sen sova...

Det här med dagens är ganska svårt, funderar
på att bara köra varannan dag eller bara en gång
i veckan vad tror ni ? Säg vad ni tycker nu.

Föresten Johan , JAG SAKNAR DEJ och du är sötast!


/puss m

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du kan ju ha veckans istället :)

2009-05-13 @ 22:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0