min helg

nu är helgen snart slut, iaf för folket som jobbar,
vi är lediga imon skönt! Ska dra igenom helgen snabbt.

Fredag:
Skolan, klarade mitt matteprov!!! Blev marknaden en snabbis
med emmy, köpte skor, bikini och armband. Emmy och jag orkade
inte så mycket utan åkte till henne och köpte mat från Cicki Ma ma,
muums vare, sen gjorde vi oss klara för kvällen. Sanna droppade
in först sen malin med vänner och thilda senare kom killarna och jag
har inte haft så roligt på länge, helt klart bästa kvällen. Vi var hos emmy
till framåt elva sen vidare till centrum. Mamma hämtade upp mig
vid två och då blev det max mat sen hem och soova.


Lördag:
Blev väckt halv elva, då var det direkt ut i solen som gällde
låg och stekte fram till två då blev det duschen och sen
mat och efter det ner till fotbollen. Åkte hem och bytte
om innan johan hämtade upp mig och vi åkte till hans
kompisar grillade lite ,trevligt var det. Skulle egentligen
åkt till stan men efter många om och men stannade vi hemma.
Vi gick ner till Kocken och Johanna där vi satt och pratade
och hade trevligt sen kom södergård och sanna dom spelade
kort och drack lite. Framåt tolv var både jag&johan trötta och
då promenerade vi hemåt och slängde oss i sängen och det tog
inte många minuter innan vi sov.

Söndag:
Upp halv elva duscha klä på mig och fixa håret.
Johan hämtade sin bil och sen mig och vi hämtade
hans pappa innan vi åkte vidare till hans farmor
där vi tillbringade en stor del av dagen. Vi åt mat
och spelade kubb och mös i solen, blev även tårta.
Det var hel mysigt. Johan sklulle spela match så
det blev hem till honom hämta hans grejer sen körde han
hem mig. Jag åt en glass och sen åkte vi till farmor och
vi fikade och nu sitter jag här igen.

bjuder på den ;)

Kommande vecka kommer bli kanon och
framförallt på torsdag för du blir det stockholm !!!!!

/puss m

Kommentarer
Postat av: emmy

<3333!

2009-05-31 @ 21:33:04
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0