hemma tidigt

Kom hem för nästan tre timmar sedan men har pluggat
matte, vilket jag ska göra ett litet tag till. Har ju prov imon
som jag måste klara. Idag har vi bara haft en lektion,
nämligen idrott, dvs gymmet. Skönt för då hinner jag
plugga nu och kan ta det lugnt ikväll. Imon är det fredag
och då blir det utgång. Ska någ ta och göra mig lite
mat också, hungrig.

Tråkigt väder vi har, man vill bara ligga i sängen och
kolla på film, vilket jag ska göra så fort jag pluggat klart.
Ska lägga upp bilder på mina två klänningar, vet inte
vilken jag ska ha imon så säg vad ni tycker.

Min lilla ljusblåa ;)




Min lilla röda ;)
vet inte vilken jag ska ha imorgon !
hjälp !

/puss m


Kommentarer
Postat av: :)

den röda

2009-05-28 @ 15:08:27
Postat av: Anonym

Ta den lilla röda :)

2009-05-28 @ 15:25:30
Postat av: Anonym

sofia + tilda + lisa + sanna + isa + jossan tycker blå :D

2009-05-29 @ 12:05:46
Postat av: Anonym

emmy + malin + sebban + SANNA + johan ;) tycker rööd ;)

2009-05-29 @ 12:25:12
Postat av: Anonym

+ Jesper tycker blå helt klart

2009-05-29 @ 12:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0