UNDERBAR DAG

Idag känns allt tio gånger bättre än igår
jag är superglad och det finns inget som jag
är arg på just nu :). Vädret är ju faktiskt helt okej
dock mer sol tack. Ska snart hem till min syster,
tar sällskap med samuel idag, eftersom dem bor
nära varandra. Trevligare sällskap finns nog inte
än samuel.

fick lite sovmorgon idag eftersom vi inte började
förrän halv tio. Vi hade idrott ,vi fick välja lite
själva vad vi ville göra och dem flesta
valde fotboll så det blev det, sjukt kul vare.
Tjejerna plus klaes och pontus mot killarna.
förlorade med 1 eller två mål, men vi ledde
länge med 3-0. det var kul.

När vi hade duschat och gjort oss klara var det lunch,
blev McDonalds för mig idag med Emmy&Malin, mycket
trevligt. Blev även lite spring i affärer, ni vet att jag inte ska
köpa något innan jag åker till stockholm, imon ska jag bryta
det för jag har hittat en underbar klänning som jag tänker
ha på fredag hos emmy tillsammans med mina klackar
från scorett. Kommer förmodligen ha klänningen på skolavslutningen
också, den satt sjukt bra och den ska jag ha. Bild kommer
när jag köpt den imon.

Efter lunchen har vi lyssnat på 3.ornas projektarbeten, sofie&jag
har våra ideer , vårat kommer bli bäst, right?Rasten gick åt till att tjöta
med emmy,sanna,sofia,thilda&andrea. Nu fick vi tid
över att göra klart saker men har lämnat in allt utom boken
som jag just idag glömde hemma, typiskt men hinner läsa ut
den tills imon och då är jag klar med min läslogg också.
Skriver när jag kommer hem ikväll

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0