torsdag

snart börjar svenskan, ska ju ha redovisning , får la se hur det går ;).
Var på sense på morgonen och körde spinning som martin höll i,
det var ett grymt bra pass. Vill egentligen bara hem och sova,
känner mig sjukt seg i kroppen.

Imon är det fredag, det känns jävligt skönt. Ska till körskolan
också, körlektion. Det händer inte så mycket just nu, jävligt
dött här i klassrummet faktiskt. Pratade precis med emmy
blir alltid glad när jag ser henne <3.
Sen måste jag ju påpeka vilket tur det är att jag har Sofie
annars hade jag ALDRIG gått till skolan, haha ;) och
matilda också för den delen och lilla johanna (när hon är här).

Nej nu har jag inget mer att säga än att sofie bara för att du läser
detta måste ja påpeka att du är bäst <3

/puss m

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du e bäst <3

2009-05-14 @ 12:36:17
Postat av: emmy

blir alltid glad av att se dig med! :) you make my daaay! <3

2009-05-15 @ 10:35:57
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0