so far so good

klockan är inte halv ett än och jag är hemma reda, SKÖNT.
Ska senare iväg till fisen, ska sova där inatt så hon slipper
vara ensam. Får se om jag får med J också kanske ;).
Skönt att vara helt ensam hemma, kommer
vara det i minst 4 timmar till. SKÖNT. Ska ta med mig
jorgubbar till fisen också, mysmysmys. Åt förövrigt
jordgubbar och mjölk till frukost, sommarkänsla.

Nu är det bara tre dagar kvar på denna veckan och
nästa vecka är vi ledia två dagar. SKÖNT!
Juste jag, Matteprovet gick sådär, ska itne hoppas för
mycket. Men jag skrev iaf på alla uppgifter och gjorde
så gott jag kunde, mer kan jag inte göra. Får
veta resultatet på fredag, så då får ni reda på det.

Fisen körde hem mig innan och ja vi eller hon
hade tur i oturen om man säger så, men det behöver
inte ta här. Glada blev vi båda två iaf ,lite orolig
var man ett tag.

Kommer strax ett inlägg, gårdagens dagens !

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0