Saturday

jag drar alla dagens idag istället ,blev jävligt sent igår
haha men det var den trevligaste kvällen på länge :)

Here we go
Dagens stolpskott

Mannen med cykeln som hade gjort sin egna bakskärm, haha xD

Dagens Stjärna
Ingen som förtjänar det så jag drar till med joey i vänner bara för att han är bäst och en riktigt stjärna ''How you doing''

Dagens skämt
Det får bli ett internskämt mellan mig&sofie- nigerIa

Dagens kommentar
''Du får en femma''

Dagens Ros
Martin Törnfeldt , du är snällare än någon annan och ställer alltid upp

Dagens Tips
BIKBOK - 30% på alla toppar , underbart, Me like !

Dagens babe
Matilda tog på sig en illgrön paljettklänning som inte såg alltför bra ut, men du gjorde det sjukt snygg. BABE!

Dagens Bästa -
Tänker välja sofie idag, behöver väl inte säga mer än att du är min bästa vän!

Dagens sämsta - VÄDRET ! REGNREGNREGN!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Bra Första "Dagens" =)

2009-05-09 @ 23:06:06
Postat av: martin bäst törnfeldt

aaw , tack skarru ha martina , du gör min dag i skolan typ! :) <3

2009-05-10 @ 14:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0