plugg paus

sitter uppkrupen i soffan med en filt över mig och tar en paus från
mitt pluggande. Jag är inte i skolan idag utan sitter hemma med matten
har redan pluggat i två timmar och ska nu ta en paus. Jag valde att
hoppa över lektionerna vi hade idag för att som sagt ta tag i matten.
Mycket för att jag har träning ikväll och den vill jag inte missa.

Annars är väl livet som vanligt, det gårr uppochner. Hade världens huvudvärk
igår kväll så var lite jobbigt att somna. Både jag&mamma är hemma och
vi är båda ganska besvikna justnu. Inga detaljer. Förutom det saknar jag
ägaren till ''min'' t-shirt ;) men den personen har fullt upp nu tror jag.

Ska strax upp till moster och fika lite, det blir min paus sen ska jag plugga
stenhårt i minst 3 timmar till och sen blir det träning oh gud va härligt.
Det känns som att detta kommer bli en bra vecka, trots nationella provet
imon. Nej som sagt ska kila nu , hörs senare !

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0