pannkakor nästa

kom hem för ett tag sen, pappa och jag ska snart göra pannkakor, mums :).
Dagen har gått riktigt fort, hade ju svenskan på eftermiddagen vilket innebar
att bara läsa, skönt det , gillar min bok. Slutade kvar över tre och då fick jag vänta på
bussen men dem här underbara pojkarna väntade med mig <3

Stannade på pappas jobb på vägen hem och åkte med honom, skrev
en fin liten lapp så han blir lite gladare när han kommer till jobbet!
Vi köpte oss även en glass , gott vare. Dagen har varit bra än så länge,
är superglad och jag vet inte riktigt varför, men glad är jag iaf .
Imon är det fredag, härligt.

Senare idag kommer johan , vi ska nog en sväng till a6, hans mor
fyller år och jag har lovat att försöka hjälpa till att hitta ngt till henne.
Och är jag inte till någon hjälp är jag ju alltid trevligt sällskap (a) ,right?
Det gör mig glad iaf att få träffa honom :)

Nu ska jag hjälpa pappa med pannkakorna ,hörs senare när jag
är hemkommen från a6.

/puss

Kommentarer
Postat av: martinmört

näehmen , det e ju jag! :D:D:D <3

2009-05-14 @ 22:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0