nya tag

nu har vi bestämt oss jag och sofie för att ta nya tag
vi ska klara det sista, nu kör vi. Ska plugga varje
dag, (nästan) fram till provet. Jag vill klara matten
det vill jag.
Juste körlektionen gick bra, det går verkligen
framåt hoppas på att ha det där körkortet snart.
bara för jag inte har något att skriva ska alla som är i
klassrummet få en kommentar ;)

Jöjjebiff - Världens snällaste och roligaste person, pojken är GULD, bästa jöjje !!!!!!!
Pontus - lilla lilla pp ;) så oehört snäll och alltid glad ,det smittar ju !
Samuel - Vi vet var vi har varandra och vet att vi kan lita på varandra till 1000 %
Johanna - världens finaste johanna, finns ingen som är så glad som henne
hon får inte bara mig att skratta utan hela klassen med hennes klockrena
kommentarer.
Tom - SchtekarN eller kungen som han också kallas, ditt skratt
är det bästa, han är kung helt enkelt.
Matilda - min sötaste matilda, du vet att det räcker att jag tittar
på dig så börjar jag skratta, du vet att du får mig att må bra och va glad.
Martin plutt Olsson
- Pojken är alltid glad och han är liten,
skulle aldrig vara elak mot någon!
Martin Törnfeldt - En av mina närmaste vänner, ngn som jag alltid
vet ställer upp och alltid finns där !
SOFIE - Här har vi min absolut bästa kompis, en flicka som inte
går beskriva med ord, en flicka som får mig att må bättre än någon
annan. En flicka som helt enkelt är BÄST !

/puss m

Kommentarer
Postat av: Sofie

(Y) de gillar vi ;)

2009-05-15 @ 14:33:17
Postat av: Anonym

Tycker om dig med Martina, du får mig att bli glad <3 tyckte du inte om det som Sofie och jag skrev?;)

2009-05-15 @ 16:52:06
Postat av: matilda

Tycker om dig med Martina, du får mig att bli glad <3 tyckte du inte om det som Sofie och jag skrev?;)

2009-05-15 @ 16:52:38
Postat av: Anonym

diss lr??

2009-05-17 @ 17:23:54
Postat av: martinmört

aaaw , martina :D! säger det samma hörredu! :) bästa "flick-vännen" :) <3

2009-05-19 @ 14:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0