ny vecka, nya möjligheter !

nu kör vi, denna veckan ska jag plugga,plugga,plugga,plugga !
sista veckorna innan sommarlovrt nu och jag har två matteprov
kvar som jag ska klara. Så ska plugga lite matte varje dag nu fram
till jag har proven. Idag är det måndag och det är skitväder ute,
jag hade gärna stannat i sängen idag och sovit hela dagen, men
icke ska inte vara hemma innnan sommarlovet nu (a). Dock är
det ju bara kort vecka, två extra lediga dagar, SKÖNT! blir verkligen
långhelg.

Idag är det iaf skola som gäller och sen körskolan och därefter ska jag
hem till sandra innan det är dags för träning. Nu ska jag strax gå
och göra mig iordning för dagen. Längtar redan tillbaka efter sängen, ;).
Hoppas ni får en bra dag trots vädret men ni vet vad man säger
'' det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder'' så ta på er ordentligt
och glöm inte era paraply .

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0