nationella i matte

om en timme börjar provet, är nervös som fan nu.
hoppas verkligen det går bra. Ska strax gå till bussen
skulle bara skriva ngra rader eftersom jag inte hann igår.

Träningen igår gick bra, känns lite i benen idag haha.
Benhinnorna gjorde ont, men det är ju smällar man får
ta. Det bästa var helt klar att träffa tjejerna igen.
Imon är det fys ;) haha det lär ju bli tugnt. Jag&Sandra kmr dö.

Idag slutar jag iaf när jag skrivit klart provet, senast
halv 1. Sen får vi se vad som händer. Åka hem och sova
hade ju inte varit fel, haha. Eller så hittar jag&Fisen på ngt.
a,a. Mer har jag inte för tillfället. Skriver och berättar
hur provet gick när jag kom hem. En sak till, hur kan
en person göra en så lycklig ? jag kan inte sluta le !

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0