(Måndagens) dagens

Dagens stolpskott
Jag delar platsen med sofie. Utan vidare anledning men med den bellen som jag la och som hon berättade att hon hade gjort,så är vi utan tvekan överlägsna. Den bjuder vi på ;)

Dagens Stjärna

Den får min kära kusin Marcus idag, du är så jävla bäst. Du borde få årets stjärna :) och föresten grattis till dig&mikaela.

Dagens Skämt
Jag har inget :O

Dagens Kommentar
''Där står det''

Dagens Ros

Den går till Emmy idag, du vet att jag älskar dej, ALLTID !

Dagens Tips
Lyssna på Bruce Springsteen, garanterar att ni kommer gilla det !

Dagens Babe
Grattis Johan, fast för mig är du inte bara dagens Babe, du är alltid babe ;)

Dagens Bästa
Utan tvekan träningen sjukt gött att få komma igång igen.

Dagens sämsta
Något som inte behövs nämnas här, mina närmaste vet !

En xtra grej, sofie vet att du läser ;) vill bara påminna dig om att du är min bästa
vän och du kommer aldrig förstå hur mycket du betyder.! jag älskar dig
MIN älskling. Tillsammans är vi oslagbara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0