Känner mig duktig

Nu har jag vait riktigt duktig, städat och dammat och haft mig.
Började med att jag skulle rensa och sortera bland alla vänner
skivor som låg huller om buller på mitt bord(där jag lägger dem
när jag tittat). Sen fick jag ryck och har storstädat, dammat,dammsugat
allt. Luktar rent och fint nu och jag känner mig duktig.

Skulle egentligen lagt in en bild på klänningen men
hittar inte kameran och blir ingen bra bild med mobilen
så ni får se en imon. Ni ska även få se en klänning
jag använt 1 gång, som jag funderar på att ha på fredag
får se vad ni tycker.

Ska snart krypa ner i sängen, har ju bara en lektion imon
och det är gym och jag är då hemma innan 12 och har tid att
plugga matte och läsa lite i min bok. Det har varit en sjukt
bra dag och mitt humör är på topp!
Vi hörs imon

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0