hittills en härlig dag

nu har vi både haft idrott, lunch och jag&fisen har jag muntliga nationella i
engelska. På idrott skulle vi gymma, men jag&fisen hade egen idrottslektion
med lite yoga,balett,fotboll,lacross,basket,rugby och framförallt tennis.
Haha jag skrattade ganka mycket kan jag säga, vi var själva i idrottshallen
då alla var i gymmet, sen kom Pontus och klaes och kastade lite frisbee.
Måste berätta om vad som händer när vi spelade fotboll.
Vi står och passar lite och kickar med bollen och sen ska fisen
skjuta på volley men hon träffar inte mål utan stolpen, bollen kommer
tillbaka och träffar nästan fisen i ansiktet men hon hinner flytta på sig lite
och får den på axeln, ganska hårt också. Men det roliga var hennes min,
hon såg helt livrädd ut när bollen kom. Såg ut som hon skulle dö.
HAHAHAHAHA det var för jävla roligt !

Lunchen så tog vi McDonalds, eller ah jag bjöd idag för jag kände
att hon var värd det min bästa vän. Vi gick och kikade lite på a6 men
pengarna måste vi spara till stockholm som vi ska åka till om 2 veckor
och 2 dagar, LÄNGTA!

När vi var klara på a6 gick vi tillbaka till skolan, där vi tjötade med bästaste emmy,
och nu har vi engelska, strax rast då blir det glass. Vi gjorde som sagt muntligt
i nationella,gick bra faktiskt. Både jag&fisen är ju ganska bra på att prata ,
så det var inget större problem. Ska till körskolan senare idag och sern blir
det kolla balen en sväng och efter det får vi se vad som händer !

Nu är det rast och GLASS som gäller, bjuder idag på en bild av
mig och min bästa vän !

Real frienship never ends <3

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0