halva dagen avklarad

iaf halva skoldagen, ska ner till gymmet snart, sen körskolan
och sen hem till sandra innan träningen. Det är bara jag & matilda
av tjejerna kvar nu, lilla matilda. Tagga torsdag hos mig , haha xD
så jävla kul. Förövrigt så var matildas redovisning bäst som vanligt,
våran lilla kontrollant.

Vi har ju som jag sa innan bara tre skoldagar denna veckan, sjukt skönt.
Jag ska försöka planera in att göra något med johan, om han vill det förstås.
Sen blire fisen och matilda också såklart och träning och en del plugg.
Saker som måste göras liksom :).

Nu ska jag plocka ihop mina grejer och åka till sense. Skriver någ inte
förrän jag kommer hem från träningen ikväll, ha det bra tills dess.

/puss m

Kommentarer
Postat av: Matilda

2009-05-18 @ 16:40:10
Postat av: Matilda

hahaha eran lilla kontrollant :P

2009-05-18 @ 16:40:42
Postat av: Anonym

hahaha eran lilla kontrollant :P

2009-05-18 @ 16:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0