godnatt

ett sista inlägg innan jag kryper till sängs, lite tankar om saker!
1-kommer jag någonsin klara matte b ?
2-känner han likadant som jag ?
3-Kommer jag få mitt körkort snart ?
4-Kommer jag få ett sommarjobb ?
5-Varför är världen så orättvis ?
6-När ska mitt självförtroende bli bra igen ?
7-När ska mina benhinnor sluta göra ont?
8-Jag längtar efter sommarlovet !
9-Jag är överlycklig över att jag har min familjj !
10-MINA VÄNNER ÄR DEM BÄSTA !

vissa saker är bättre, andra sämre, vissa saker får mig att grubbla, andra att le !

Nu är det verkligen dags att krypa till sängs, godnatt allihopa
skriver efter lunch imon, det är ju trots allt gymmet som gäller
på morgonkvisten ! natti,natti.

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0