fullpackad helg

har haft fullt upp hela helgen därför har jag inte skrivit så mycket
men drar en snabb sammanfattning om helgen

Fredag:
Efter skolan drog och sofie till huskvarna en snabbis
och gick på huskvarna marknad. Hittade absolut ingenting.
Pappa hämtade mig och vi åkte hem och grillade och åt mat.
Sen blev det fotboll för min del, beduinerna-lekeryd slutade 1-1
ingen speciellt rolig match men min stjärna var bäst ;).
Väntade på honom sen hälsade vi på min syster en sväng
innan han skjutsade hem mig och jag kollade på vänner innan
jag somnade gott.

Lördag:
Vaknade halv tio, mamma och jag åkte till stan för att köpa
blommor och sen åkte vi till company, köpte en kjol och
en klänning. Åkte hem och slummrade framför tvn innan
jag käkade middag. Duschade och gjorde mig iordning
för kvällen och vi gick upp tila mina kusiner som fyllde år,
vi åt good mat och hade trevligt och nu ska jag berätta en sak
som gör mig så GLAD !
Min kusin ska ha barn, oh är så glad för eran skull <3.
Hade sjukt kul med mikaela & Johanna.
Sen kom även johan och vi kollade lite på eurovision och
sådär innan vi gick hemåt. Men somnade gjorde vi inte.

Söndag:
vi låg och pratade tills vi gick upp och åt frukost vid 6.
sen när klockan var halv 8 somnade vi till och sov till tio.
Vi gick upp och han åkte hem, och jag gick upp till johanna
och vi tjötade innan vi gick hem till mig och kollade på film
''changeling'' sjukt bra var den. Resten av dagen har jag
kollat fotboll. Nu ska jag strax käka lite och sen
ska jag sova..
Det har varit en jävligt bra helg.
Denna veckan är det bara kort vecka , skköönnntt :)

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0