fri från skolan !

gud vad skönt det är att vara ledig :)
Dålig uppdatering igår, förlåt för det men hade andra saker
för mig. Men det blev ingen träning för mig igår, fått order
om att VILA lite nu så mina benhinnor ska bli bra, får se
hur det blir med det. Var hos sandra igår med johanna
vi käkade och mös i soffan, jag slummrade till lite också,
Susanne hämtade oss runt halv 8. När jag kom hem var
marcus här, alltid trevligt tjötade med honom innan jag
duschade och sådär. Vi skulle grilla också, mys, så jag&mamma
handlade lite. Johan kom senare och vi käkade hela familjen
sen satt vi och pratade innan vi spelade skippo(kortspel)
jag vann, BÅDA GÅNGERNA !!!!

Vi kollade lite vänner innan han åkte hem, det var en
bra dag igår. Planerna för idag är stan med johan
han hade ärenden lite överallt och jag får följa med
och vara sällskap. Senare ikväll kommer fisen hit
när hon har tränat. Mys blir det då till 100%.
Nu hade jag tänkt att börja göra mig klar för dagen.
Ha en bra dag och njut av era lediga dagar

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0