fredag kväll

sitter och kollar på the hills lite smått, dock gamla avsnitt som jag
redan sett, funderar på att läsa lite i min bok som ska vara klar på
måndag, har 100 sidor kvar så det tar nog inte så lång tid. Ska strax
hämta mamma på jobbet sen blir det till att grilla, mums är hungrig.
Hoppas även på lite jordgubbar, hade inte varit helf fel en kväll som denna.
Ska på fotboll framåt 7 tiden eller kilar någ ner när jag ätit och så.

Jag var med fisen i huskvarna en snabbis på marknaden,
var inte så mycket att ha förutom att det luktade sockervadd
överallt och vi inte har ngra pengar , nästa helg är det ju
jönköpings marknad då ska jag bannemej ha en sockervadd.
Hoppas att jag får träffa johan efter matchen om han inte
ska umgås med grabbarna i laget då åker jag hem och slappar
med en film och ringer hit fisen.
Vi hörs senare ikväll

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0