för dig matilda

både jag&matilda är lätt uttråkade just nu och hon har
inget att göra så skriver lite för hennes skull nu :).
Jag&matilda har redan börjat fundera över våra balklänningar
och vi har ju hittat en del som vi tycker är fina. Kan inte fatta att vi
ska studenten nästa år. Jag är glad över att jag gör det med torparen
också, bästa klassen!

Funderar på att läsa klart min engelskabok nu när jag ändå
inte har något att göra. På lunchen ska jag köpa klänningen,
lägger upp en bild senare ikväll. Ska till emmy efter skolan
vi bestämde att vi ska hyra en film och äta glass. Ha en mys
dag helt enkelt. Någon dag denna veckan ska jag också fixa mitt
hår, lägga i nya ljusa slingor. Hoppas det blir bra.

Som ni vet är det stockholm nästa vecka, blir springsteen
som vi väntat på sen i januari och sen blir det shopping.
Jag är i stockholm ganska ofta, 2-3 ggr om året. Men jag
undrar om ni har några bra tips på affärer, sjukt sugen
på att hitta lite fina sommarkläder, kom med tips
. Fick precis en sjukt bra nyhet, vi som var på estet idag
är lediga från den lektionen nästa vecka och vi har bara
denna lektionen på onsdagar så då är jag ledig! Det betyder
att jag bara ska gå i skolan på tisdag nästa vecka !!!!!!
Hur bra är inte det ? LYCKA MATILDA <3.
En sak till min älskade Matilda fyller 18 nästa torsdag
vill ha tips på födelsedagspresent. Ska läsa ut min bok
nu.

MATILDA <3

/puss m

Kommentarer
Postat av: Matilda

Va gullig du är Martina. du är bäst <3

2009-05-27 @ 10:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0