en dag som bjudit på det mesta

jaa både skratt och iaf nästan tårar !
Ska iaf börja med bilderna som togs under morgonens
lektion-estetisk verksamhet, enjoy !







 




                                           HELT KLART BÄST !!!

Sådär:) är det inte vackra bilder ? haha. Kul hade vi iaf speciellt med sista gubben
där och självklart garvar jag sjukt mycket åt Toms bilder! Lunchen var nice
pratade bort den med Malin och Isabell. Sen var jag på extramatten och ni
som känner mig vet hur det ligger till och det var där tårarna kom för att jag klarar
snart inte av mer press, men nu jävlar ska jag klara provet på tisdag. När kl var tre
orkade inte hjärnan mer matte och då pratade jag bort lite tid med sandra och
fick sällskap av engelskalärare och senare våran mentor, fick lite info om projektarbetet
vi ska göra i 3an, fick minsann lite ideer. Nu var det körskolan som gällde, gick bra
känns verkligen som det går framåt, skönt. Fick skjuts hem även idag av J :).
Nu har jag precis kört lite med pappa och käkat en jävligt go kycklingsallad.
En annan sak, Torparen , bästa klassen EVER ;)

/puss m

Kommentarer
Postat av: Tom ;D

LIVET!:D

2009-05-06 @ 21:38:02
Postat av: emmy! :D

jag älskar dig, hoppas du vet det! <3

2009-05-06 @ 23:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0