en bra måndag

Nu är snart måndagen avklarad ,två dagar kvar innan ledigt igen.
Dagen har rullat på bra, men blev lite irriterad på mig själv när jag
hade kollat fel om körskolan imon som jag ska dit.

Skolan var okej, hade redovisning som sagt och det gick bättre
än väntat, skönt att ha det gjort. Fick också reda på att jag klarade
senaste provet, ännu mer skönt då jag trodde jag skulle få ig.
Lunchen var väl sådär , håller med tom om att chili concarne inte
är någon hit. Efter lunch var det dags för gymmet, skönt att träna lite.
Som sagt så trodde jag att jag hade körskolan efter det men icke,
så jag åkte till sandra. Käkade och tjötade om allt mellan himmel
och jord, fast mest om den kommande bebis (a). Vi kollade på tv och
tryckte i oss lite godis, det är så mysigt hos henne kan prata om allt.

Hon var snäll och körde mig till träningen som idag gick åt HELVETE.
JÄVLA benhinnor, har verkligen börjat överväga att vila från träningen
efter vad som hände idag, den smärtan var sjuk !!! Får se hur det känns
på onsdag. Hann iaf träna i 1 timme innan smärtan small till.
Mamma hämtade mig sen kom Johanna och vi gick våran promenad
på 40 minuter, skönt !

Imon är det tisdag och det betyder skola,körlektion och  förhoppningsvis
träffa johan :) som för övrigt gör min dag nu för tiden, är glad absolut jämt
pga honom. Det var länge sen jag hade en bild så slänger in ngn nu ,blir
två från idre resan med klassen!



/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0