dags att vara duktig

kom hem för en halvtimme sen, har varit full rulle hela dagen
så det har gått fort. Efter skolan hade jag körlektion, gick
jätte bra, så skönt att det går framåt. När jag var klar där uppe
gick jag ner mot stan där JB idag har sin bal. Mötte upp Issa
och fisen och vi tittade lite, skulle framförallt titta på isabell
som jag lovat henne och guud vad vacker flickan var,
som en prinsessa. Men även malin gick ju även hon var
jätte fin. Man längtar ju ganska mycket till man får göra
det själv och förhoppningsvis se så fin ut.

Blev ingen johan idag :( han skulle se fotboll men så är
det ibland så nu ska jag snart försöka få vissa grejer gjorda
och vara lite duktig.
Ska börja med att rensa ut min gaderob och efter
det försöka hinna läsa ut min bok (engelska) och även
läsa lite i en bok som vi läser i svenskan.

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0