DAGENS !

Dagens stolpskott
Damen som skulle rocka rockring innan vårruset
tackar för att jag fick något att skratta åt

Dagens stjärna
Utan tvekan Peter Siepen, haha förjävla rolig men sjukt klockren.
Visste inte riktigt vad han snackade om under vårruset kan jag medela.

Dagens skämt
En blondin sade till sin tilfälliga sängpartner:
- Idag träffade jag en mycket snäll kille som gav mig 5 kr. bara för att jag skulle klättra upp i ett träd!
- Dummer, han ville ju bara se dina trosor! Nästa dag:
- Idag träffade jag en mycket snäll kille som gav mig en glass bara för att jag skulle klättra upp i ett träd!
- Dummer, han ville ju bara se dina trosor!
- Ha-ha, idag lurade jag honom, jag hade inga!


Dagens Kommentar
- Du har ju varit med i idol och så /Siepen till Jonathan Fagerlund
- Nej idol har jag aldrig varit med i / Jonathan Fagerlund till Siepen

Dagens Ros
Går till Johan idag, bara för du alltid får mig att le !

Dagens Babe
Går till fisen, du är snyggast året runt ,min bästa vän <3

Dagens Tips
Prova Prima Pizzerias Kyckling tallrik, sjukt god

Dagens Bästa

Mina nära och kära! Ni vet vilka ni är

Dagens sämsta
Nationella i matte b, BLÄ !

that's it :)

/puss m

Kommentarer
Postat av: Sofie

Babe =)

2009-05-13 @ 12:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0