dagen blev bättre

ja det blev den faktiskt, för när jag kom
till körskolan gick allt sjukt bra, körde bättre
än någonsin och jag får så mycket beröm hela
tiden, sjukt roligt när det går framåt.
Har precis käkat en glass, ananas split, mums
och ska snart ta tag i matten och plugga i minst
en timme, har även läst i min engelska bok, bara
tjugo sidor kvar så hinner kanske klart idag så jag kan
börja läsa mer i min svenska bok.

Var uppe hos mina kära kusiner än sväng,
världens härligaste flickor, är lite avis
på becka som åker till turkiet på onsdag
och snart USA. Kommer att hälsa
på dig där nere och då jävlar ;).
Både johanna&becka får mig alltid
att skratta och må bra, underbara flickor.
http://partybacon.blogg.se/  (beckas blogg)

Imorgon är det tisdag och det betyder skola
för min del och senare hem till min syster
mys :) nej ska ta tag i matten nu.

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0