back on track

ska skärpa mig med uppdateringen nu, försöka bli bättre.
Har fått en lånedator och kanske inte får tillbaka min innan
sommarlovet, men det funkar ju iaf.
Helgen har varit sjukt bra, livet blir bara bättre och bättre, drar
helgen lite snabbt
Fredag:
Vi var på a6 i flera timmar, jag,johanna,
marcus&william. Vi mötte upp min syster
för en fika, mycket tjöt och skratt. Träffade även
på sandra,daniel,netten&tony. Vi gick och tittade
i affärer, finns så mycket jag vill ha men ICKE,
Stockholm nästa vecka med bästaste bästa vän
längtar sjukt mycket nu. Sen blev det ju bowling
Johanna vann med två poäng över mig och
marcus kom sist. Senare under kvällen blev
det fotboll, prick som vanligt. När jag kom hem
spelade jag wii med lillebror innan det blev sängen.

Lördag:
Stan med Johan och hans mamma&pappa
kolla möbler och tv, vi käkade på dalbaffo, gott
vare. eftersom det var sjukt underbart väder låg
vi ute i solen hela eftermiddagen och mös.
Pappa hämtade mig och vi köpte godis i
huskvarna sen kom johanna och vi spelade wii
och grillade. Såg en film med mamma&pappa,
johan ringde och tjötade ,han ringde även under
natten och väckte mig, lite smått sur blev jag för
jag inte kunde somna om. Blev tre vännr avsnitt
sen kunde jag somna.

Söndag:
Upp halv tio, göra sig iordning för dagen.
Johan med familh hämtade upp mig och vi
åkte till mullsjö för att fira hans morbror. Trevligt
var det, massa god mat och trevligt sällskap.
Även denna dagen blev det till att kolla möbler,
eller ah säng på IKEA innan vi åkte hem till Johan
för att se en film. När vi blev uttråkade åkte vi hem
till mig och spelade mario kart med pappa,lillebror
och kusin. Det gick väl sådär. När han åkt hem
kröp jag ner i sängen och satte på vänner innan
jag somnade gott.

Nu är det måndag igen och dags för en ny vecka,
sista hela veckan innan sommarlovet, oh det är inte långt
kvar nu, längtar sjukt mycket. Nästa vecka är vi lediga
måndag och jag&sofie är lediga torsdag&fredag också
för då blir det stockholm och springsteen och om jag längtar.
Kommer bli det absolut bästa på länge och vem är bättre att
dela det med om inte ens bästa kompis. Skönt att komma bort
lite och få träffa kusiner och shoppa och det bästa är att
du ska med sofie <3. Veckan efter det är det skolavslutning
på torsdagen, kan inte fatta att det är sommarlov snart.

Min vecka :
Måndag - Skola,körskola(ingenträning vila pga benhinnorna) PLUGGA !
Tisdag - Skola, ev. Fotboll och PLUGGA
Onsdag - Skola, PLUGGA PLUGGA,PLUGGA
Torsdag - Skola, PLUGGA
Fredag - Skola, jönköpings marknad och senare utgång.
Helgen är oplanerad än sålänge.

Först gnäller dem på att jag inte skriver och nu har jag skrivit för
länge, lika bra att sluta nu då så dem har något att läsa
,
puss på er flickor ;)(Sofie,matilda&johanna)

/puss m

du är bäst <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Shit vad jag längtar till stockholm!! :D:D:D:D

2009-05-25 @ 09:39:26
Postat av: matilda

Puss på dig med <3

2009-05-25 @ 10:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0