äntligen fredag

Först och främst, förlåt för att jag inte skrev igår kväll men
jag hade som sagt annat för mig och det blev senare än
jag trodde men skriver nu iaf , föresten mysigaste kvällen
på länge igår , jag är happy !

fast nu har vi matte inte jätte kul kan jag säga, men lika bra
att köra på eftersom det är nationella på tisdag och jag vill
inte ha IG, vill inte! Morgonen bestod av engelska nationella,
hör&läsförståelse, svårt vare.  Har även hunnit käka lunch
idag var det goood mat, mums. Hann även till a6 men fisen(bästaste vän)
och matilda(världens finaste matilda), finns så mycket man vill ha men icke, nu sparar vi
till stockholm, visst fisen ;)?.

Ska även påpeka till emmy att vi alla älskar dej :)
det gör vi mer än du ngnsin kmr förstå !
Nu är det ju fredag och snart helg, idag blir det
fotboll och sen förhoppningsvis J efter det.
Imorgon får vi fixa nya planer men det löser sig
,fisen kanske vill göra ngt (vet att du läser;)) .
Om tio minuter är det rast och då blire
COOP !! Och fisen du vet att du är bäst ?
Skönt att hon äntligen är frisk !



Jag&min fina bästis <3

Hörs innan fotbollen ikväll
/puss m

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ojaa :P Stockholm nästa sak att längta till ;) vill bara Nu Nu Nu!!! Klart vi kan göra något imon =)

2009-05-08 @ 14:20:53
Postat av: emmy

älskar dig/er! <3

2009-05-08 @ 14:44:49
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0