All I'm thinkin' about is you

åt precis en middag beståenda av köttbullar och makaroner ;)
gott vara med mat, precis innan maten slummrade jag på soffan.
Gick upp halv tio idag så skyller på det, var i stan med mamma en
sväng, vi var och köpte blommor och sen var vi på company, fick
en kjol och en klänning, mina kära bror behövde shorts, t-shirtar
och skor och det fick han. Sen hjälpte jag mamma att plantera
blommorma , blev mycket vackert.

Senare ska jag duscha och göra mig klar för kvällen,
får väl hoppas johan ringer också. Jag undrar var hunden
tog vägen ,han skulle någ behöva en promenad så får
ta med honom ut en sväng.
Ikväll är det ju eurovision song contest också är dock
inte så sugen på att se det, blir ju sämre och sämre varje
år men blir väl till att titta iaf. nehe nu har jag andra saker
att göra.
och med tanke på rubriken hoppas jag vid det här
laget att ni vet vem jag menar :)

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0