waitin' on a sunny day

länge sen en bruce låt kom,det kommer en i detta inlägget!
Gårdagen blev super trots vädret och min hälsa. Vi kollade
på becka när hon sprang ut, NÄSTA ÅR ÄR DET VI !! Vi kramades
säkert 20 ggr! Blöta blev vi av regnet men det gjorde inte så mycket.
Åkte till becka och väntade på henne, sen blev det MASSA mat haha.
Sen kom Johan och sen var det tårta,muums! Efter tårtan var vi gaanska
mätta och ddet hämtade vi vårat nintendo och spelade mario kart, inget mer
om det,vissa blev sura ;). Resten av kvällen spenderades ute på altanen med
mikaela,marcus,johan,johanna,mamma,pappa, åke och susanne!
När klockan var halv ett tog jag&johan och gick hem eller ha johan bärde mig på
ryggen haha! Stackarn skulle upp oc jobba kl nio idag. Jag somnade
ganska gott i sngen sen. Nu ska jag käka frukost, ciao !

/puss m

dagens låt ;)

Kommentarer
Postat av: emmy

bar han dig? =) gulligt!

2009-06-13 @ 16:54:51
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0