taggar springsteen och stockholm

imorgon bär det av till stora staden, sjukt härligt ska det bli!
och imorgonkväll kl 19.30 då är det dags för bossen och som
jag längtat och om någon är värd detta är det jag! Kommer
dock sakna emmy något enormt och johan :) men emmy
vet att din helg kommer bli kanon och är det något är det
bara att slå en pling.

Vaknade hos johan idag, låg i sängen och mös innan
han skulle åka till jobbet och körde hem mig, blir tomt
utan min plutt dom kommande dagarna. Mamma väntade
hemma på mig och vi åkte in till stan för att köpa bebis kläder
för imorgon mina vänner får jag träffa min 1 månader gamla
kusin ohh! tänk va liten hon kommer vara. Vi köpte också
lego till min prins (min andra kusin) ska bli MYS att träffa
alla imon. Syster kom också och vi åt på McDonalds ,
mötte upp farmor och fick lite bröd och BULLAR!

Åkte till EKO och köpte hårfärg och lite godis innan v åkte
hem. Jag ringde upp min kusin och kollade om jag kunde
komma och fixa håret och det var inga problem så hoppade
upp på cykeln och cyklade ner till min moster i en jävla motvind
kom knappt ner för backarna. Iaf håret blev kanon , ljusare nu
och sjukt snyggt blev det, tackar sandra för hjälpen. Sandra som
förövrigt ska ha barn i november blir bara rundare och rundare
om magen och det är så fint, det lyser om henne, är så
glad för eran skull. Nu är jag iaf hemma och packar och tvättar
lite,nu satte pappa på springsteen så nu ska jag tagga !

/puss m

Kommentarer
Postat av: emmy

HA DET SUPERKUUUUL! :D:D<3 ring själv om det är något, loooove! <3

2009-06-03 @ 21:46:03
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0