snorar, hostar och har ont.

sitter och snorar och hostar och har ont, inte mycket rätt idag.
Min mamma har allvarliga problem med sina njurar men än
så länge går det bra, det jobbiga är att det är ärftligt och att jag
nu visar symptom på samma sak som mamma har.. Så denna
veckan komemr jag behöva besöka läkaren. Förutom det har jag
ont i mina benhinnor som blir värre och värre. Jag har åkt på en hemsk
förkylning och har sjukt ont i halsen.

Jag pallrade mig iaf till skolan och gjorde ett prov, förmdoligen ig,
jävla skit blir att göra om matte b isf. Sen strosade jag runt på a6 med
fisen. Köpte två nya bh:ar,kul att veta (not). Vi åt lite mat sen satte jag
mig på bussen hem. Ska snart lägga mig i sängen ngra timmar ,
ska kolla när min kära kusin spelar fotboll ikväll. Glöm inte lyssna
på dagens springsteen låt (inlägget under) kommer kanske en till ikväll..
Nu kommer en bild på senaste shoppingen :)


Ljusa Slitna jeans från zara
Linne med ''twsistad'' rygg från monki
Randig tröja från Gina Tricot
Två behåar från Lindex
Kort Jeans Jacka från Gina Tricot


/puss m

Kommentarer
Postat av: M

hahaha, du köpte en likadan randig tröja som mig ! xD :P

2009-06-08 @ 23:50:14
URL: http://wetpillow.blogg.se/
Postat av: vickan

snygg jacka!:)

2009-06-15 @ 19:40:48
URL: http://vickanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0