my hometown

stockholm var underbart och sitter i min soffan med springsteen i
mina öron och då mår jag bra :)

Torsdag:
Resan gick bra, förutom att vi körde fel, haha orkar inte förklara men sjukt kul
vi garvade så vi grät. Vi var iaf framme vid halv 1. Jag har världens
finaste lilla kusin, Lia hon var som en liten ängel, så LITEN och så
fin.. Vi fick i oss lite mat i magen och sen kom min andra kusin hem,
min lilla prins fabian :) fick världens kram och som jag saknade den lille.
Fick hjälpa honom att bygga ihop legot han fick av oss. När klockan blev
halv 4 var det dags att ta sig mot staden. Pendeltåg och sen tunnelbana
och sen var vi där, stadion. Det var jag,mamma&pappa. Vädret
var sämst! Det regnade och blåste och var 6 grader, men vi höll
humöret uppe. Kön var redan lång men kände inte för att stå i kö
i 3 timmar så vi promenerade neråt och hamnade på en restaurang och
fick i oss lite mat. Innan vi gick tillbaka till stadion hamnade vi på en krog
där drack mamma&pappa öl och jag en cider. När vi var klara där var det
bara  1½ timme kvar! När vi kom in på stadion var det toa besök som gällde
sen var det bara att vänta......
KONSERTEN !
Regnet höll i sig men vi tog på oss våra ponchos och jag tänkte inte låta
årets kväll förstöras av regn. Vi stod först i mitten och vi såg bra men jag ville
längre fram så sa hejdå till mamma&pappa och började tränga mig.
Jag kom LÅNGT fram och jag såg allt perfekt. Han började med ''Who'll
stop the rain'' och det blev bara bättre och bättre. Låtarna är underbara
och vissa låtar tränger så långt in i hjärtat och dem får än att tänka efter.
Hans musik betyder lycka för mig att få stå där bland tusentals männsiskor
och lyssna på honom ja,a det går inte beskriva men mtt hjärta slog fortare än
någonsin och jag mådde så bra, jag var lycklig. Jag skrek, klappade händerrna,sjöng
, skrattade och det kom ngra tårar när han pratade och när vissa låtar kom.
Alla känslor på¨en kväll men allt var lycka. Jag ville inte gå hem utan stanna hela
natten och sjunga och skratta. Men det tog tyvärr slut med världens
leende på läpparna gick vi därifrån och blev hämtade av min farbror.
När vi var hemma dit igen slocknade jag nästan direkt.
TA MIG TILLBAKA!


Fredag:
Vaknade av att prinsen hoppade på mig och tyckte vi skulle gå upp.
Det blev frukost, mario kart och wario land innan jag hoppade in i
duschen och gjorde mig klar. Det var dags för shopping! Mamma,
pappa,syster, lillebror och prinsen åkte kommunalt och jag åkte med
Farbror Tord, marie och prinsessan (Lia). Vi åkte runt och letade parkeringar
överallt men alla assholes (HAHAHAHA) hade tagit parkeringarna så min
farbror släppte av mig,marie och Lia sålänge. Jag körde vagnen och
vi skrattade jag&marie åt alla människor medans prinsessan låg
nerbäddad i vagnen och sov gott. Mötte upp dem andra utanför Åhlens.
Vi strosade på stan och nu hade jag inte vagnen att ha koll på utan prinsen
som höll stenhårt i min hand. När vi gått ett tag blev vi hungriga och då blev
det PIZZA ! Världens godaste pizzabuffe på pizza hut. När vi var mätta och belåtna
var halva gänget trötta(marie med lia som skrek, prinsen och lillebror) så dem
åkte hem och nu började det roliga. Fick pengar av mamma sen stack jag&syster
och shoppade! i tre timmar själva gick kanot, hittade massa fint, kommer bilder
imorgon. När vi skulle hem blev det mycket skratt, alla i släkten wikman
är på ett eller annat sätt assholes xD och vi är the king of the king of
the best of the best och vissa ska bli slimma haha!

Fick höra massa historier från när dem var små skrattade så jag nästan
dog. När vi kom tillbaka hade min faster anlänt också mycket mysig
kväll med massa mys, skratt, springsteen, spel och KÄRLEK.
Jag älskar min familj och släkt dem är dem underbaraste människorna
på jorden!

Blev en lång kväll men somnade gott med prinsen som höll stenhårt
i min hand..

Lördag:
Upp tidigt, frukost, duscha, packa spela wii en stund och sen
sätta sig i bilen.
Var jobbigt att åka hem idag ville stanna där , prinsen blev
ledsen när vi skulle åka längtar redan efter honom min lilla
fabian ! Vi stannade iaf och köpte massa godis på nyköpingsbron
och sen blev det McDonalds. Vi var hemma runt fyra och jag har sovit
i två timmar, ätit god mat och sett fotboll nu ska jag snart sätta på en film
och krypa ner i min säng. Förövrigt är jag förkyld och börjar bli sjuk,
INTE BRA ! Men dagarna har varit super och snart får det bli
stockholm igen....

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0