irriterad, ledsen och jävligt trött/reason to belive

Det har varit en pissdag denna måndag! jag hatar sådana dagar och
jag hoppas det går över tills imorgon. Jag orkar inte med någonting just
nu kroppen säger emot så fort jag går ett steg framåt. Fick verkligen dra
mig själv ut för att se fotbollen. Jag orkar inte ens ställa mig upp. Vet
inte vad det är med mig idag. Så fort någon säger något blir jag ledsen
eller arg och jag är trött hela tiden.

Tänker inte nämna något namn nu men finns vissa som gör mig
besviken hela tiden och vissa som sviker. Jag orkar inte ta mer
skit nu! Nu tänker jag stå upp för mig själv och vill du mig något
så kan du höra av dig för jag orkar inte mer nu. Nu tänker jag gå och
tvätta bort mitt smink ,borsta tänderna, sätte på vänner och sova
för det är det enda jag orkar sova...
Tänker iaf vara snäll och bjuda på en låt till
Denna gången blir det reason to belive sjukt bra
låt precis som alla andra, kolla in när han lirar munspel!


/puss m

Kommentarer
Postat av: emmy

I'll be there for you, when you need somebody! <3

2009-06-09 @ 20:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0