ett sista inlägg

innan sängen ! Nu är nästan allt nerpackat, lite kvar som hänger på tork.
Fan jag är alltid ute i sista minuten, men äsch det löser sig. Är sjukt trött
på folk omkring mig, folk som jag tror tycker om mig men jag verkar ha fel
och folk som jag tror gott om, brukar jag få ångra mig om. Sen finns det vissa
speciella som bara gör min dag liksom. Men den här helgen ska jag ha så jävla roligt.
Får se om jag kommer på lördag eller söndag, tror det blir söndag hoppas bara
syster ställer på det också. Ingen lust att åka hem på lördagen när allt är såhär,
skulle mer än gärna stannat flera veckor. Men det får bli en vecka i vår vackra huvustad
framöver på sommarlovet.

Har suttit och brännt fyra skivor så har lite att lyssna på i bilen imorgon
och även en bok som ska läsas ut. Kommer förmodligen kunna blogga
under resans gång om min systers mobila bredband funkar vilket vi
får hoppas så kika in här imorgon så får ni läsa om resan. Om jag ens
kommer fram ska jag åka med syrran haha ! nej ska strax krypa ner i min
säng ,sätta på lite vänner och vänta på john blund. Skriver några
rader innan vi åker imorgon :)

/puss m

Kommentarer
Postat av: CarlJ

"sätta på lite vänner och vänta på john blund" haha, kan misstolkas ;)

2009-11-18 @ 19:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0