:)

Sitter just nu i soffan och är sjukt hungrig men orkar inte
ta mig något att äta, väntar på pappa ist. Igår var ju vi lediga
som ni vet, emmy var här och vi låg ute i solen och mös hela
dagen. Pappa&jag var också och lämnade in min mobil
och köpte oss glass, mums. Jag åkte vid nio till emmy
för att sova där. Vi tog en promenad genom jönköping.
Kom in på sjuka ämnen men gud vad jag skrattade, emmy
skrattade så hon fick cola i näsan. Vi försökte döda dem
sjukt stora spindlarna på munksjöbron men lyckades inget
vidare. Sen tittade vi på film och åt massa gott godis, filmen
som förövrigt var den bästa på länge (pojken i randig pyjamas)
fick oss båda att få ont i magen. Men efter många om och men
kunde vi somna.

Idag trodde vi båda två att det skulle bli varmt och
tog på oss shorts men det har regnat och det är ganska
kallt så där fick vi.
Det har varit massa bra, det är det alltid med emmy ;)
Du&jag emmy, bästaste och finaste du <3

/puss m

Kommentarer
Postat av: emmy

du är bäääst :D <3

2009-06-03 @ 21:45:22
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0