då var det sommarlov

och ett jävla pissväder har vi också!
oh det bästa som hänt på flera veckor förmodligen
jag fick G i matte, nu tänker ni säkert oh svårt men för mig
är g i matte värd lika mycket som ett MVG då jag har sjukt
svårt för matte. Skulle åkt till emmy igår men jag mådde inte
bra och det gör jag fortfarande inte, har feber i kroppen och
en förkylning som vägrar ge med sig. Ska strax åka in till stan
och till PB ,Becka tar studenten !!! GRATTTISSS SNYGGO <3!
Det är där jag kommer tillbringa dagen/kvällen,med släkten
och med johaaaaaan.

Fick också reda på att jag ska jobba nästa vecka, sjukt nice
får hoppas det blir mer, kanske två veckor sen är jag nöjd ;)
haha får man sommarlov också. Saknar mina flickor redan.
Johanna hoppas allt gick bra igår ,jag tänker på dig ska duveta <3.
Nu ska jag kila ,  hörs senare !

/puss m

Kommentarer
Postat av: emmy

saknade dig igår baby! <3

2009-06-12 @ 23:03:23
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0