When I'm out in the street, I walk the way I wanna walk, When I'm out in the street, I talk the way I wanna talk

yes ! Sitter här igen lyssnar på musik, springsteen så klart. Just nu Out in the streets !
Har packat och grejat och tvättmaskinen är i full gång :D
Nu börjar det närma sig, wiieee ! Mamma&Pappa har bokat
hotell som vi ska bo på på vägen upp. Ska bli super mysigt.
Imon är det stan som gäller först träffa issa :) ska se om jag
får tag i emmy så jag får se henne innan jag åker. Sen ska jag
möta upp Johanna och fixa det sista och sen hem och packa allt
i väskan, blir en del. Sen har jag andra planer som jag VERKLIGEN
hoppas jag hinner med. Jaja är ganska glad igen, har varit en psykiskt
jobbig dag, sjukt mycket stress och hjärtat och astman orkar inte med
då blir det jobbigt och jag kan inte stressa ner heller utan måste hålla igång.

Jag städade åt mamma innan, liten chock fick hon
men duktig kände jag mig :) Lite nytta ska man göra..
Nehe ska försöka fixa lite musik till den LÅÅÅNGA
bilresaaan.. Måste påpeka att jag saknar tjejerna
i laget ganska mycket hör av er.

Over and out
/puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0