lucky day

Sitter uppe hos mina kusiner just nu och tar det lugnt.
Dagen har varit bra, a6 med mamma på morgonen och
sen åt vi på Pallas atena hela släkten nästan eller
våran familj och mammas systrar med respektive och barn.
När alla var mätta och glada blev det Minigolf, gick väl sådär,
blev en del skratt. Vi tog allesammans en promenad och kollade
på djuren , sen haha jaa ingen kommentar! Åkte hem och nu
sitter vi hos min moster. På måndag kommer mina kusiner från
stockholm, småpluttarna :) plus att världens bästa johanna ska
bo hos mig halva veckan, från och med imon tills på torsdag,
MYYYSSS ! jag mår ganska bra just nu ;D
Saknar vissa människor ganska mycket nu,
emmy,fisen, fia stjärt;),  elin&issa & matilda
och självklart samuel&martin :D

varit en superdag!

over and out
/puss m

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ååh, hade så gärna velat vara med! saknar er alla så himla mycket, jag tänkte på att alla i släkten, eller dem som vill kanske kunde flyga till californien eller florida nästa år, innan jag åker hem till Sverige igen och bara ha den bästa semestern ever! annars kan ni ju komma till New York, men det är inte lika mycket stränder å sånt här ;). California har ju lixsom L.A ;). haha. Pusss<3

2009-07-12 @ 01:15:40
URL: http://partybacon.blogg.se/
Postat av: emmy

MISS MISS MISS YOU!

2009-07-19 @ 19:01:13
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0