When it was good !

Johannas mamma, hennes sambo och lillebror är hemma igen
alltså flyttar johanna hem igen, tråkigt :( blir tomt utan henne nu men
nästa vecka kommer vi ju åka iväg och sen bo tillsammans i nästan
två veckor.

Igår var mina kusiner och min farbror och hans tjej hos oss och jag
och tobbe tog med lillprinsen på bio, ice age 3 ;) ! mysigt var det.
Vi åt god mat, spelade spel och hade trevligt. Johanna och jag somnade
framåt två tiden.

Ikväll ska vi på bio, igen men idag är det jag,johanna, marcus&mikaela!
Blir förmdoligen McDonalds innan..Imon är det fredag igen, jobbigt
att hålla ordning på dagarna nu när man är ledig. De blir i vilket fall
utgång med Fia :) ! Lördag har jag andra planer, men det är en annan sak
som ni inte behöver veta, hihi (a)...

till becka ;
Hoppas allt är bra där borta ? Du får mejla mig och berätta ALLT !! Eller släng iväg ett sms
vill verkligen veta allllllt gumman ! Längtar efter att få komma och hälsa på dig?
Din syster saknar dig ännu mer än vad jag gör (vilket blir en del). Men jag tar hand om henne
åt dig, ;)! Nästa vecka drar jag med henne på semester så hon ska få ha kul. Händer
inte såå mycket hemma mer än att det regnar och är tråkigt väder. Som sagt jag vill veta
allt om hur du har det.. Jag saknar dig en massa gumman, ha det bäst så hörs vi snart.
Pussar&kramar och en massa kärlek frrån lille tenhult :)

over and out
/puss m



Kommentarer
Postat av: rebecka

sexy biatch ;). allt är jättebra här i Yonkan, Jag saknar er allihop också ska ni veta. Jag vet att 1 år kommer bli så himla jobbigt, men om man tänker efter är det ju bara 1 år av hela min livstid, måste se positivt på saker och ting.



Ha de så bra gumman

Pussss <3

2009-07-16 @ 22:51:10
URL: http://partybacon.blogg.se/
Postat av: Andreas

du är så fiiin:) take care!

2009-07-17 @ 22:22:52
Postat av: ebba.

så söt. :)

2009-07-30 @ 00:24:05
URL: http://ebbahjorts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0