the river

bjuder på låt längre ner i inlägget idag
idag är det måndag ska börja packa idag, handla lite grejer
och börja tvätta. Idag är humöret ner ! Blir så jäva förbannand
på vissa som inte tror på vad man säger helvete , nej ska
bli så jävla skönt att åka på onsdag. Funderar på att lämna mobilen
hemma så jag kommer ifrån allt , tror jag behöver det. Behöver träffa
mina närmaste nu ,mina flickor. Saknar er. Och jag saknar samuel&martin..
Behöver verkligen er nu, neej fan va skönt att komma ifrån skiten.
Ska strax in i duschen sen ska jag försöka få tag i Johanna och planera
resan vi har grejer att fixa också. Jag hatar att vara arg egentligen inte min grej
min nu är jag det..

Syster har varit här :) mysigt att träffa henne ska låna hennes dator nu när
vi åker. Finns förmdoligen igen täckning där. men värt ett försök.
Jaa min dag kommer bestå¨av packning och tvättning.. jaja dags att gå..

duvet jag tänker på dig..


Over and out
/puss


bjuderpå en låt idag, den är speciell pga dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0