kommande vecka, händer..

Johanna ska bo hos oss till torsdag :)
Kusiner från Stockholm kommer
Utgång på Fredag !
Bio, the proposal med Johanna.
Träffa kompisar *blink* :P
Börja planera resan till Norrland (150 mil)
Ja det händer en hel del och sen är det så
att jag lätt blir rastlös så vi ska försöka komm a
på något att göra domma dagarna. Pappa får ju
semester nu så han har inte så mycket att välja på.
Vi är tre mot 1 (jag,lillebror&johanna min kusin mot pappa)
och ka vi sitta inne så blir det ett helvete för honom xD.

Från och med idag ska jag varje gpng jag skriver få med
några rader till becka som är i USA!
:Vi sakna r dig sjukt mycket allihop! Saknar din humor
så jävla mycket, harr liksom ingen att skratta åt. Det
är ju bara du&jag som fattar skämten? Vi har en del att ta igen.
Det hade vi innan också men än nu mer nu, jag längtar efter att få komma
och hälsa på, om du vill ? Då ska vi festa och shoppa och leva livet.
Men mitt hjärta du ska veta att jag saknar dej, a lot !
Ha det bra så hörs vi snart? Pussar&Kramar och
en jävla massa kärlek !!!



bjuder på en bild på mig&elin från halmstad


over and out
/puss m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0